20110509

Nire esperientzia Rio Cuarton


Hasteko, kontatu nahi dizuet nire ezperientzia irratian, euskaraz noski, bah, euskaraz ez, euskarari buruz baizik.
Lehenengoa urtarrilarren 10ean zen, Rio Cuartoko barnetegiari buruz hitz egiteko. Esatariak esan zidan galdera batzuk zeuzkala eta ea erantzun nahi nizkion. Baietz esan nion, eta ez dakit zergatik nire ahotsa aldatu nuen, esatariarena bezala, eta lehenengo erantzuna oso luzea izan zen.
“Uhh” –esan zuen emakumea esatariak– ze ondo! Itxaron pixka bat airera joango ginela !!!!
Eta horrela erantzun nizkion galderak. Hasieran oso urduri, nengoen baina 10 minutu geroago lasaitu nintzen.
Orain beste elkarrizketa bat izango dut Eskadi Irratian Patricia Furlong-ekin. Hori zailagoa izango da. Internazionala da, baina uste dut erdaraz izango dela.

No hay comentarios: