20100920

Ronaldo


R.- Ispilutxo, ni futbolari onena naiz, ezta?

I.- Futbolari onena zinen…

R.- Baina zergatik zuk esan duzu hori?

I.- Beno, gizentxo…

R.- Zer esan duzu? Gizentxo? Nor da gizentxo?

I.- Barkatu; gela honetan zu eta biok bakarrik gaude; ni liraina, oso liraina naiz, orduan gizentxoa zu zara!

R.- Baina, ni arina, trebea eta azkarra naiz!

I.- Bueno, trebea bai, oso trebea, baina azkarra eta arina ez, lehenago bezala ez, benetan…

R.- Zuk uste duzu ni potolo nagoela, ezer ez dut jaten eta!

I.- Ia zer ez! Hori duk alea! egunero egoten zara “Churrascaria”-n eta garagardo asko edaten duzu, eta gozoki asko jaten duzu ere bai.

R.- Zu ere bai! Nik uste nuen zu nire laguna zinela! Pertsekuzioa da!, nik uste dut bekaizkeria dela!, nik dezaket…

I.- Lasai, lasai Ronaldo, trankil, bueno, arratsaldeko ordu biak dira, eta zuk bazkaldu behar duzu! Eta, kontuz, entsalada bat eta kito!

R.- Entsalada? Hori da alukeria! Bazkaria janari garrantzisuena da! “churrasco”-a jango dut…. Edo “feijoada”… nik uste dut makarroiak eta pizza hobeto dela…

eta gero postrea izan daiteke txokolate-izozkia marrubiekin edo….

I.- Ene ama! Horrela eztanda egingo duzu!!!

R.- Inbidia da, zuk ez dezakezulako ezer jan …

No hay comentarios: