20100920

Mikel Laboa



Ispilutxo, min handia daukat, ezagutzen duzu medikurik mina kentzeko??

Bai, ni medikua naiz

Ze ondo

Bai, baina ni ez naiz reumatologoa, psikiatra naiz

Beno, hori ere ondo dago, ni erotuta nago

Beno denok gaude erotuta!!! Baina erretiratuta nago, orain musika egiten ari naiz.

Musika, ze ondo, niri izugarri gustatzen zait musika, eta abestiak idaztea gustatzen zaizu??

Bai, noski, beti nire gitarrarekin idazten ditut abestiak.

Ze ondo, eta onenak dira zure abestiak??

Ez dakit, eta hori ez da inportantea, inportantena da istorio txiki bat kontatzea

Beno, abestiak dauzkazu nire mina ahazteko??

Bai, pila bat, aukeratu bat?

Txoria txori, mesedez abestu

Hegoak ebaki banizkion
nerea izango zen,
ez zuen aldegingo.


Baina, honela

ez zen gehiago txoria izango
eta nik...
txoria nuen maite.

No hay comentarios: