20100927

Cristobal Colon


Askotan pentsatzen dut zer gertatuko zen Colón Genoan jaio ez balitz eta izan marinela izan ez balitz. Egia da ez dakigula non jaio zen, baina zalantzarik gabe, marinela izan zen. Beste leku batean jaio balitz, mendietan adibidez, agian marinela ez zen izango eta Amerikara ez zen iritsiko. Jakina, beste bat iritsiko zen lehenago edo geroago, baina historia desberdina izango zen. Ni, adibidez, nor nintzateke eta non egongo nintzateke? Uste dut Historia desberdina izan balitze nire amaren arbasoak ez zirela etorriko Euskal Herritik eta, agian, nire aitona Italiatik eta ni ez nintzela hemen egongo, baina, batek daki! nekatuta nago hipotesiak egiteaz.

Orain hemen nago eta pozik, Mundu-Txapelketan Uruguaik laugarren postua lortzeategatik, beste herri batean jaio banintz, lelokeria hauek ez nituzkeen idatziko.

No hay comentarios: