20090513

Nafarroatik Argentinara P. de Satrustegui bukean


Nire amona eta semea Zangotzakoak ziren. Barzelonatik

Argentinara itsasontziz joan ziren, P. de Satrustegui bukean , 1912.eko abuztuaren 27an iritsi ziren.

Nire aitak irten zenean hamar urte zituela esan dit.

Buenos Airesen “Euskal Etxea” ikastetxean ikasi zuen.



Amona jostun espezialista zen. Nire aitak pertsona oso prestua zela esan dit. Hark Iruñean zezenketa ikusi zuela- esan dit-

Etxera ez itzultzea erabaki zuen-

Nire amaren gurasoak San Martin de Unxen bizi ziren.

Aitonak Riogallegosen Swif izozkailu fabrikan lan egiten zuen.

Neguan bidea izoztuta zegoen . Oso lan gogorra zen eta diru gutxi irabatzen zuen. Horregatik, ez zuten zalantzarik izan.

Nire amona-aitonak abestu, jota dantzatu eta gitarra jotzen zituzten .

Sukaldean lehen egurra erabiltzen zuten. Han gaztainak erretzea gustatzen zitzaien

Egunen batean Kasedara joango naiz, nire familia han dagoelako eta Zangotzara ere bai!

No hay comentarios: