20110607

6. narrazioa: Maitasuna gero etorri zen!

Jon Arretxek "Zazpi kolore" liburuan egin zuena egingo dugu ikastaroan: narrazio bat idatzi. Blogean jarri ondoren, narrazioaren izenburua zein den eta egileak zein kolorerekin identifikatu duen asmatzen saiatuko gara.


Inesita Mendieta Laprida hogei urterekin haurdun zegoen, eta bere Aitona-amonen etxean atseden hilabete batzuk hartu zituen
Aitona-amonak El Mesidor gazteluan bizi ziren, jende aberatsa eta aristokratikoa zen.
Nire ama El Mesidorren sukaldaria zen, eta ni txoferra nintzen, gure jabeak onak ziren, eta gu kontent ginen.
Negu hotz hartan , euriagatik bideak iraganezin zeuden. El Mesidoritik herrira hiru kilometro inguruko distantzia zegoen.
San Joan gauean Inesita bere semea sortuko zela konturatu zen; Inesitaren amonak amari laguntza eskatu zion, nik jakin bezain laster traktore a abian jarri nuen Ospitailera joateko.
Baina momentu hartan umetxo aren burua azaldu zen, eta denon laguntzari esker, berehala sortu zen Leonel,
Inesita k ordura arte bere gurasoei ez zien ezer kontatu. Bere aitonak haserre, oihuka esan zuen sendiaren ohore galdu zuela
Inesitak negarrez konfesatu zidan umearen aita ezkonduta zegoela, orduan arazo hori konpontzeko Inesitarekin ezkondu nintzen.
Maitasuna gero etorri zen, eta orain lau seme-alaba ditugu
( Barkatu , hauek nire irudipenak dira.)

No hay comentarios: