20081006

Erregea eta hiru alabak


Aspaldion, erregea eta bere hiru alaba, Ximena, Manuela eta Zuriñe, gaztelu handi-handi batean bizi ziren. Erregea zaharra zen eta oso gaixo zegoen eta, horregatik, egun batean bere hiru alabei deitu eta esan zien:

“Laster asko hilko naiz eta bildur handia daukat…”

Ximenak, alaba nagusiak, beldurtuta erantzun zuen:

- “Hori ez da holaxe”

-“Beno”, aitak jarraitu zuen,

- “Galdera bat egingo dizuet eta gero nire erreinua hiru partean emango dizuet”

Orduan galdetu zuen:

- Zenbat maite nauzue?

Ximenak erantzun zuen:

- “Nik nire bizia baino gehiago maite zaitut”.

Ostean, erregeak Manuelari galdetu zion:

- “Eta zuk, zenbat maite nauzu?”

Manuelak erantzun zuen:

- “Nik nire senarra eta nire semeak eta mundu osoa baino gehiago maitatzen zaitut”

Azkenean, Zuriñek erantzun zuen:

- “ Alaba batek aita maitatu behar duen adina maitatzen zaitut nik eta telefonoak bateria bezala maite zaitut.

Aitak, harrituta, pentsatu zuen:

- “Bera zintzoena da… bere erantzuna egiazkoena da”.

Biharamunean, erregeak aldarrikatu zuen: “Zuriñe erregina agur ezazue”.

No hay comentarios: