20101115

Deirik ez


Goiz altxatu zen parkeara joateko.

Pixka bat pentsatu behar zuen, eta burua garbitu.

Eguraldi freskoa sentitu zuen, soropil hezearen eta loreen usaina. Zuhaitzetan txolarreak ikusi zituen eta hostoen kolore bizia.

Bere zelularra hartu zuen, ikusi zuen eta pentsatu zuen hura zela bere azken aukera, egun hartan jaso behar zuela haren deia.

Bere pentsamenduek esaten zioten erabakia hartu baino lehen, zain egoteko, baina ezin zuen. Konturatu gabe iturrira iritsi zen eta pentsatu zuen:

“Nire maiteari agur egiteko ordua iritsi da. Iritsi da nire bideari jarraitzeko ordua. eta nire bidea jarraitzeko ordua iritsi zen. Maitasun triste eta kartsu honek nire arimaren barruan jarraitzen du. Beharbada, gehiegi maitatu zintudan, ez dakit. “Ez dakit maitasun hau txikia ala handia izan den, baina badakit inoiz ez dudala berriz inor horrela maitatuko”.

“Zuregan pentsatzen jarraituko dut, baina denboraren poderioz, sendatuko naizela uste dut”.

Emakumeak zelularra begiratzean jarraitu zuen eta jo gabe jarraitzen zuen, isilik. Gero pentsatu zuen: jarraitzeko ordua da. Bere zelularrari azken begirada bota zion, mutu jarraitzen zuen.

Hasperen sakon bat … eta bere hegalak ireki zituen bizitza berri bati hegan ekiteko, Elfa batek bere errealitatera itzuli behar duelako.

No hay comentarios: