20101022

Soldadu bila


Txiste hau, ez dek ona, terriblea baizik, baina klase serio batean kontatu dik barrezka irakasle batek... eta, bueno, orain kontatuko diat nik:

Gerla garaian herri txiki batean zeudean biztanle guztiak, bai umeak, helduak, gizon-andreak.

Herriko kapitaina agertu zuan herrian jendea erreklutatzera. Umeak, helduak eta emakumeak herrian utzi zitian. Baina gizon guztiei lerroan jartzeko eskatu eta banaka-banaka gizon guztiei deitu zien:

-Hi, lerroko lehengoa, emadak hire izena eta kontatu zertan lan egiten duan!

Ni Patxi naiz, errementaria naiz, Kapitaina.

-Ondo orduan joan hadi zuzen zaldien ferrak konpotzera.

- Lerroko bigarrena! Izena eta lanbidea.-

Ni Aitor naiz Kapitaina, ehorzlea naiz kapitaina, lurremailea-

- Oso ondo joan hadi trintxerak egitera !!-.

Halaxe galdetu ziean kapitainak lerroko gizon guztiei.

Azkenik kapitainak zera galdetu zian.

Inor falta al da?

Beste soldadu batek erantzun zion :

Bai Kapitaina, azken lerrotik:“Totela”.

-Hator azkar, orduan! izena eta lanbidea?

Ni Jox-Jox-Jox Jox Joxantonio naiz Kap- kap- kap-kapitaina

-Ta lanbidea?

NI Baserrita ta ta ta ta tarra naiz jauna

- Bikaina!! Orduan joan hadi metraileta hartzera !!!!

No hay comentarios: