20101022

Popurri


Eguraldia jakin nahi baduzu, txakurra kanpoan utzi behar duzu.

Txakurra bustita egonez gero, euria ari du

Txakurra euritan blai egonez gero, euria asko ari du

Txakurrak elur zati batzuk badauzka bere gorputzean, txingorra txingorra ari du.

Ile zutik edukiz gero, haizea dabil.

Gorputza oso beroa edukiz gero, izugarrizko beroa egiten du.

Eguraldia jakin nahi duzu , EZ AHAZTU! txakurra beti kanpoan utzi behar duzu!!!

Adeitasunez, katuak.

Taberna batean:

- Hemen bi menu dauzkagu: batek ehun peso balio du eta besteak ehun eta berrogeita hamar peso.

- Eta zein desberdintasun dago?

- Berrogeita hamar peso.

Jai batean jende asko zegoen eta norbaitek oihukatu zuen:

- Dantzatu graziarekin!

- Eta Graziak dantzatu zuen gau osoan.

Landetxe batean:

- Kaixo mutil, aita etxean dago?

- Bai, abeletxean dago, txerriei janaria ematen ari da, txapela duen bakarra da.

Ospitalean:

- Azken hilabetean txerri batek bezalajaten dut, hartz batek bezala lo egiten dut, zaldi batek bezala lan egiten dut, tximino batek bezala barre egiten dut. Zer egin behar dut?

- Zoaz albaitariarengana!!!

No hay comentarios: