20101213

1981eko zenbait efemeride


Ni 1981 urtean jaio nintzen eta ez dut gogoratzen zer egiten nuen. Esaten dute lehenaldi guztia hobea izan zela eta Interneten begiratu dut. 1981ean honako hau gertatu zela ikusi dut:

  • Espazioari jaurti zuten Columbia transbordadorea.
  • HIESaren (SIDA) berri eman zen.
  • IBM-ek lehen PCa (personal computer) kaleratu zuen, MS DOS sistema eragilerekin.
  • Steven Spielbergek bere filmografiako filmik arrakastatsuena zuzendu zuen: « En busca del arca perdida”
  • Espainian “dibortzio legea” onartu zen, eta Ingalaterran Carlos eta Dianaren arteko ezkontza erreala ospatu zen.
  • Ingalaterran, Peter Sutcliffe atxilotu zuten hamahiru pertsona erailtzeagatik. Yorkshireko destripatzailea izenez ezaguna egin zen.
  • Grezia Europako Batasunean sartu zen.
  • Sei tiro egion zizkioten Ronal Reagani, Juan Pablo II ere larriki zauritu zute, bala-tiroz, San Pedro plazan.

No hay comentarios: