20101213

Familia eta nire Kroazia maitea



Mmmm 1984 urtean jaio nintzela!! Orduan 1981 urtean non nengoen??? aitaren zati batean eta nire amaren bestean jajjaa!!! Bueno baina nire familia nolakoa zen kontatuko dizut, 1981 urtean 6 ziren: aita, ama, nire arreba eta nire 3 anaiak. Umetxoa zen Mauricio Xabierrek 1981 urtean 2 urte zituen, Alexis Karlosek 4, Koldok 6 eta Laurak 7. Bai nire familia handia zen eta gero, nirekin, handiagoa.
Nire aita 1981 urtean oso gaztea zen, 39 urte zituen eta lan egiten zuen ( orain dela 10 urte erretiratu dago) eta ama gazte-gaztea, 29 urtekoa. Bai 29 urtere eta lau seme-alaba!!! Bai beste garai bat zen eta familiak handiagoak izaten ziren. Umeek kaleetan jolasten zuten.
Nire ustez bizitza orain baino osasuntsuagoa zen, eta bizitza bakunagoa xumeagoa. Ezin dut esan hobea zenik, baina lasaiagoa zela uste dut.


Kroazia txapeldun
Ez dakit orain dela 25 urte nolakoa zen!! Jaio berria nintzelako, baina nire esperientzia kontatuko dut: bueno lehen-lehenik. Atari-a lehen konsola izan zen, ez nuen ataririk oso txikia nintzelako, baina hau da nire lehen oroitzea, gero txikitan, eskolan, lagunaren etxera joaten nintzen nintendo-an jolastera, wau ze oroitzapena!! World cup jokoa, jajjaa jokalari buruhandiak ziren eta grafika txarrena, baina garai hartan primerakoa zen!!

Oso jostagarria zen, gero Super nintendo, baina urrats handia izan zen Play Station –a , beti lizeora joan ondoren jolastera joaten ginen, Winning eleven 2, Winning eleven series ( gero Wining eleven 3, 4, 5, Pro evolution star soccer, etb) FIFA Joku ofiziala baino hobeak ziren eta dira, ez ziren ofizialak ( orduan jokolarien izena aldatu behar izan zuten, adibidez, Shevchenko= Shevchenkovi, Pagliuca= Paliuca, Ronaldo= Romualdo) baina grafikoak eta jokatzeko modua hobeak ziren ( eta dira) , futbol-jokoak asko gustatzen zitzazkidan, nire taldea KROAZIA izaten zen, bere kamiseta gustatzen zitzaidalako eta baita bere jokoa ere.

Hirugarrenak 1998 urtean, nire defentsa oso ona zen eta kontraeraso batean beti gola sartzen nuen, ez gol-arekin, golazo batekin jjaja. Beti irabazi egiten nuen. Nire lagunek Kroziarekin jokatzea debekatu zidaten, inoiz ez zutelako irabazten haiek.


No hay comentarios: