20081210

Montevideotik Arrecifesera

Aurreko neguan, uztailean, barnetegira joan nintzen, Arrecifesera, Argentinako Errepublikara.

Asko ikasi nuen, Euskara ikasi nuen, euskaldunon hizkuntza!

Hiru talde zituen, diaspora bi, eta Nazioarteko Taldeko bi talde.

Goizean, jaikitzen nintzen, ondoren hortzak garbitzen nituen. Dutxatu eta gero hoteletik euskal etxera joaten nintzen. Behin hemen, euskara ikasten nuen, ikaskideekini, jokatu, abestu, beti euskaraz. Eguerdian bazkaldu baino lehen, hamaiketakoa eta ariketak egiten nituen, ikaskideekin.

Arratsaldean, hirian ibiltzen nintzen, lagunekin, zerbait erosi eta gero, euskal etxera berriro, eta euskara-klasea hartzen nuen. Klase ondoren, afaltzen genuen eta gero hotelera joan joaten ginen, gauean. Han, euskaraz hitz egin eta jolasten genuen.

Oso esperientzia interesgarria izan zen eta jende asko ezagutu nuen, Uruguaikoak, Argentinakoak, Txilekoak, Perukoak, Kolonbiakoak, Brasilgoak, eta Euskal Herrikoak.

No hay comentarios: