20081210

Euskal Herrian


Iaz Euskal Herrian egon nintzen. Gaztemundun parte hartu nuen eta horrela egin nuen bidai hori. Abuztuan joan nintzen. Montevideotik Buenos Airesera joan nintzen lehenego eta lau ordu itxaron behar nituen. Hegazkinan bi neska Argentinar ezagutu nituen, Ivana eta Daniela dute izena eta asko hitz egin genuen. Madrileko airoportuan Joseba zain zegoen eta ondoren gazte guztiak etorri ziren. Kamioneta batean iritsi ginen eta Madriletik Bilbora joan ginen. Lehen astea aterpetxean geratu ginen eta bigarren astea Hesperia Zubialde hotelean. Egunero txarlak eta bidaiak eduki genituen. Leku oso politak bisitatu genituen, adibidez: Gaztelugatxe, Gernika, Santa María eliza, Gallartako mina, Donostiako hondartzak, Bermeo. Jende oso jatorra ezagutu nuen nire taldean, baina ez nuen ezagutu Euskal Herriko jendea denborarik ez nuelako. Baina berdin da, oso ondo pasatu nuen Euskal Herrian.

No hay comentarios: