20091116

Marcos di Palma: Zoro bat naiz


Gaur Marcos Di Palma auto-gidariarekin gaude.
- Kaixo marcos! zelan?
- Oso ondo alejandra!, Kaixo denoi.
- Beno Marcos, pistetan “Chevrolet” markakoa da zure automobila baina zure marka kutunena da?
- Ez, ez da nire marka kutuna. Niri Torinoa asko gustatzen zait, Torinoa nire maitasuna da.
- Ongi...., parrandara joatea gustatzen zaizu?
- Bai ale!!! baina familiarekin, ni oso alaia naiz!
- Bai badakit! jajaja!!!. arropak erosteko zentro komertzialak gustatzen zaizkizu?
- bai, niri arropak asko gustatzen zaizkit, baina nik arropak Mailuigen erosten ditut, oso denda polita da Maluig.
- Bai, polit eta dotorea da. zuri arropa klasikoa edo modernoa gustatzen zaizu?
-Ez dakit, arropa informala eta kirol arropa gustatzen zaizkit, uste dut.
- Zure armairua beteta dago?
- Ez dago beteta, arropak gustatzen zaizkit, baina emakumeak gehiago.
- Liburu bat idatzi zenuen, egitea gustatzen zitzaizun?
- Bai asko gustatzen zitzaidan, nire familiak laguntza eman zidan
-Beno, Marcos, mila esker etorri zarelako
-Ez horregatik, gero arte.

No hay comentarios: