20091116

Augusto Cicaré: Oinak lurrean



Augusto Cicaré asmatzailea elkarrizketatu dugu gaur. Bere estudioan elkartu gara.

Nongoa zara zu?
Ni Polvaredaskoa naiz, baina orain Saladillon bizi naiz. Polvaredas Saladillon dago. Hiri txikia da eta Saladillotik hogeita hamar kilometro inguruko distantziara dago.

Zenbat ikasi zenuen zuk?
Nekez egin nuen lehen irakaskuntza. Ikasle txarra nintzen.

Bakarrik lehen irakaskuntza? Ez zara ingeniaria?
Bai. Ez zitzaidan axola. Jarduera praktikoak, eskulana, interesatzen zaizkit. Baina, helikoptero hitza irakurri eta ni ametsetan hasten naiz.
Orain dela gutxi, ingeniari aeronautiko honoris-kausa naiz. Helikopteroak asmatu eta diseinatzen ditut.

Familia baduzu?
Bai. Nire emazte Isabel da, eta hiru seme ditugu.

Zer arropa nahiago duzu?
Arropa informala gustatzen zait, eta lan-arropa hobesten dut.

Arropa klasikoa, pintzadun prakak, erabiltzen dituzu?
Bakarrik beharragatik.

Arropak zentro komertzialak erosten dituzu?
Ez dakit. Nire emaztea erosten ditu lan-arropa., bakeroak eta janzkiak. Eta koloreak konbinatzen ditu. Nik ez dakit.

No hay comentarios: