20091116

Diego Forlán: Ondo gaude



Futbolariek ezkongai ezagunak dituzte?
Beti ez, baina futbolari batzuei gustatzen zaie ezkongai ezaguna izatea. Nik bat dut.

Bata eta bestea urrun bizi zarete. Zaila da?
Bai, oso zaila da. Telefono asko, internet eta noizbehinka aire-bidaiak egiten ditugu. Baina, funtsezkoa da besteak egiten duena errespetatzea, bestearen lana errespetatzea.

Arropak oparitzen dizkiozu? Zer oparitzea gustatzen zaizu?
Beno, bai, baina bakarrik barruko arropa oparitzen diot, txantxa da.
Niri emaztegaiari arropak, lurrinak, eraztunak, bitxiak eta loreak oparitzea gustatzen zait.

Non gustatzen zaizu arropak erostea?
Niri merkataritza-zentroan erostea gustatzen zait. Nik Nike, Levi’s, Adidas, Armani, Lacoste dendetan egiten ditut erosketak.

Inoiz jokatu duzun talde onena?
Gaurkoa da, Atlético, baina ...... Villareal era bai.

Elastiko bat?
Uruguairen zeru-elastikoa, maite-maitea.

Zein talde gustatzen zaizu?
Niri Cerrito elkartea oso gustatzen zait, ni amarrotua naiz. Cerriton jokatuko dut.

Hori gezur handia da!
Beno ............ agur.

Eskerrik asko. Agur.
Berdin.

No hay comentarios: