20080421

Montevideoko Haize Hegoa

Nire euskal etxea “Haize Hegoa” da. Isabela kalean dago.

Etxe txikia da: bi gela, arropategi bat, komuna eta sukaldea ditu. Garaje handia du. Han dantzatzen gara eta jaiak egiten ditugu. Jaia handiak egiteko beste leku batzuetara joan behar dugu.

Euskal dantza taldea dugu nire euskal etxean. Dantza taldea “Eusko Indarra” izenekoa.

Liburutegi handia du eta hiru konputagailu ditugu euskara ikasteko.


Montevideoko Haize Hegoa II

Nire euskal etxea, Haize Hegoa da, Montevideon dago, auzoa lasai batean dago.Nire euskal etxea txikia da, baina oso polita da, zuhaitz asko du. Bi gela ditu.

Larunbatean jaia dago. Guk dantza eta euskara ikasten ditugu hemen.



Montevideoko Haize Hegoa III

Nire Euskal Etxea txikia eta polita da. Haize Hegoa bere izena da. Montevideoko auzo batean dago. Ikasgelak dituzu , liburutegia , ordenagailua eta. Hartan umeek Euskara ikasten dute. Neska-mutilek dantzako taldea dute, eta larunbatean dantzan egiten dute.

Etxe polita da eta jendea oso alaia da.


No hay comentarios: